Video Player is loading.

Up next


Pulitzer edited Daszak out of its website. Amy Maxmen, who wrote numerous articles in the Nature magazine disavowing the Wuhan lab leak theory claimed she never met Daszak and photos were dee

Vobe
Vobe - 122 Views
10
122 Views
Published on 13 Jun 2021 / In People and Blogs

NEW - Pulitzer edited Daszak out of its website. Amy Maxmen, who wrote numerous articles in the Nature magazine disavowing the Wuhan lab leak theory, claimed she never met Daszak and photos were deepfakes, then deleted the tweet and locked her replies after a video was unearthed.

More details here:
https://twitter.com/Florin1030....2020/status/14034892

Show more
0 Comments sort Sort by

Up next